שמו של דף הנחיתה הולך לפניו, כנכס הדיגיטלי הבסיסי באמצעותו תוכלו להגדיל את התנועה בעסק שלכם ולייצר יותר לקוחות ורכישות.
אחד המוצרים שאנחנו הכי אוהבים לפתח וליצור בקול מדיה, הוא דפי נחיתה.
אנחנו מאמינים ביעילות שלהם, בתוצאות שלהם, ובתנועה שהם מייצרים לעסק שלכם. אז בואו נדבר על דפי נחיתה, איך בונים דף נחיתה? ומה חשוב שהם יכילו, למקסימום תוצאות.
מוכנים? אז איך בונים דף נחיתה מתחילים
דף נחיתה הוא עמוד אחד , בדרך כלל קצר, אשר מציג מוצר מסוים או שירות ממוקד מסוים, אליו "נוחת" הגולש.
ברוב המקרים מדובר בדף אליו נחת הגולש לאחר פרסום ממומן, כלומר דף אליו הגיע הגולש כשיש סיכוי גבוה שהוא ירכוש את המוצר או השירות המסוים, או לכל הפחות יהיה מעוניין לקבל פרטים נוספים.
הבסיס: יצירת המרות
בואו נבין רגע מה זאת המרה, כי זה מושג שמדברים עליו הרבה בהקשר של דפי נחיתה, ולא כולם מכירים ומבינים את המשמעות.
אחת המטרות של דף נחיתה היא לגרום ללקוח להשאיר פרטים ליצירת קשר, להוריד קובץ, להתקשר לבעל העסק ועוד.
הפעולה הזו נקראת המרה, מכיוון שהיא בעלת פוטנציאל להמיר את הפעולה של השארת הפרטים, ההתקשרות וכו', לפעולת רכישה בפועל.
חשוב לזכור שההגעה לדף נחיתה אינה מקרית ברוב המקרים, אלא מתרחשת בעקבות חיפוש הגולש אחר מוצר או שירות מסוים, לאחר עבודת פילוח רצינית שנעשתה מהצד שלכם.
דף נחיתה מציג עיצוב שמותאם למוצר או לשירות שבו מתעניין הגולש, אלמנטים נוספים שמניעים את הגולש לפעולה, אפשרות להצטרף לתפוצה, אפשרות להשאיר פרטים ונציג יחזור טלפונית, ועוד.
אחד החלקים החשובים ביותר בדף נחיתה מעבר לעיצוב ולניראות הוא התוכן. הדף צריך לכלול מסרים קצרים, ענייניים, ממוקדים, אשר יגרמו לגולש להשאיר פרטים או לבצע פעולה אחרת.
תוכן שיווקי מנצח
החשיבות של העיצוב היא גדולה, אבל גם דף נחיתה שנראה מיליון דולר, אם הוא לא מעביר את המסר בצורה ממוקדת לגולשים, מפספס את העניין, ובגדול.
חשוב שהתוכן יהיה קצר, ממוקד, עונה על השאלות הנכונות, ובנוי בצורה היררכית חכמה:
- כותרת ברורה
- כמה מילים על החברה\ אודות קצר
- מה הוא המוצר / השירות והתועלת שלו
- למה כדאי לקבל את השירות הזה או המוצר הזה דווקא אצל בעל העסק
- אם יש אפשרות תמיד טוב להוסיף ביקורות חיוביות (נפרט על כך בהמשך)
- ולסיום, הנעה לפעולה, באמצע ובסיום העמוד.
בחרנו בדוגמא לדף נחיתה מרשים, של יוסף גבות
שכולל את כל האלמנטים שאמורים להיות במבנה אידיאלי של דף נחיתה איכותי-
כותרת חכמה הפונה לקהל היעד, תועלות והנעה לפעולה חזקה בסוף:
מילה לגבי העיצוב כחלק מהליך של איך בונים דף נחיתה?
מיהרנו להדגיש את החשיבות של התוכן מעבר לעיצוב, אבל גם העיצוב כבודו במקומו מונח.
לעיצוב יש משמעות אדירה לא פחות מהתוכן, וחשוב להשקיע בו ולתכנן אותו בצורה מדויקת ומקצועית.
העיצוב מתייחס לצבעים, לגופנים, לגודל הכותרות, למיקום התמונות, כל אלו חייבים להיות מדויקים, מושלמים, מעוצבים ברמה גבוהה, כדי להעביר את הרושם שאתם רוצים להעביר לגולש שהגיע לדף הנחיתה: אני רוצה לקבל פרטים נוספים על המוצר הזה / אני רוצה לרכוש את המוצר הזה.
לתמונות יש חשיבות אדירה, וללא תמונות העיצוב ואפילו התוכן יוכלו לבצע עבודה חלקית בהשגת לקוחות חדשים.
אם מדובר במוצר מסוים, חשוב כמובן להראות אותו באמצעות צילום מקצועי ברמה גבוהה. אם מדובר בשירות שלא ניתן לצלם, חשוב להוסיף לעיצוב תמונות אשר ממחישות את הצילום הזה.
לדוגמא, אם מדובר בשירות של קואוצ'ינג, מעבר לתמונה או תמונות של המאמן האישי עצמו, כדאי להוסיף תמונות המתארות את התחושה שמקבל הלקוח בסיום האימון או התהליך, להציג פרצוף שמח או אדם עם ידיים מושטות מעלה, זה יכול להיות גם פרח או ציפור או חיה אחרת, יש המון אפשרויות שיעבירו את המסר שתרצו להעביר, כשמדובר בשירות שלא ניתן לצלם ישירות.
מומלץ שהתמונות יהיו "מקומיות" ויזכירו לגולשים את עצמם, ולא תמונות אמריקאיות או אירופאיות, אליהן יש סיכוי שהגולש פחות יתחבר.
האתר של דורון בנג'ו שהוא מעצב פנים מומחה, משלב צילומים ברמה גבוהה, ותמונות אותנטיות, שמעוררות בגולש את תחושות האמון והבטחון בבעל העסק:
קישור למידע נוסף וסרטוני וידאו
אומנם כדאי שדף הנחיתה יהיה קצר וממוקד, אבל אחד היתרונות שלו הוא שתוכלו להוסיף קישורים לסרטוני וידאו אשר מציגים את המוצר, או מסבירים על השירות, על מנת לתת לגולש אפשרות להרגיש טוב יותר במה מדובר.
החשיבות של עדויות וביקורות חיוביות
גם אם דף הנחיתה שלכם קצר, חשוב מאוד שהוא יכיל ביקורות חיוביות או קישור לעדויות חיוביות של מי שרכש את המוצר או השירות שלכם.
מידת האמינות שהעדויות מייצרות היא גבוהה מאוד, ועם כל הפרסום שיש היום ברשת, לקוחות פוטנציאליים בעיקר בודקים מה אנשים אחרים כתבו על המוצר או השירות, בכדי להחליט האם לרכוש או לא.
וידאו מצולם של לקוחות ממליצים הוא כלי עוצמתי מאוד, צילומי מסך שמראים כמות עוקבים ברשתות החברתיות, וידאו מתוך תוכנית טלוויזיה שהשתתפתם בה, צילומי מסך של ביקורות כתובות, כל אלו יעזרו מאוד להוכיח לגולש כמה המוצר או השירות שלכם אמינים, וזה חלק חשוב מאוד מהרכישה.
הקמת דף נחיתה עם קול מדיה
קמפיין המבוסס על דף נחיתה הוא כלי יעיל מאוד, אם הוא נבנה במקצועיות מהצעד הראשון ועד לאחר הצעד האחרון.
אנחנו בקול מדיה אוהבים לתת דגש על הפרטים הקטנים, לשאול את השאלות הנכונות, ולקבל מכם את כל המידע שחשוב על מנת לבנות דף נחיתה מנצח, שמביא תוצאות!
רוצים לבנות דף נחיתה איכותי שמייצר המרות? צרו קשר עכשיו ונציג יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים.