לוגו אתר קול מדיה

בניית אתרים לחברות/סוכני ביטוח

בניית אתרים לחברות/סוכני ביטוח

אם יש בבעלותכם חברת ביטוח או שאתם סוכני ביטוח אתם בטח מבינים שאם כול התחרות הגואה שקיימת בשוק היום אתם תהיו חייבים יתרון משמעותי על מנת לנגוס נתח מהשוק של הביטוחים, אבל איך בכלל אפשר להתמודד עם כול החברות הענק שקיימות בשוק ולמצוא יתרון משמעותי? אז אם אתם בשלבי חיפוש אחר חברת בניית אתרים לחברות/סוכני ביטוח, חשוב שתשימו לנגד עינכם כמה דברים חשובים.

ראשית כול במה שיפה בעולם הדיגיטלי שאתם גם אתם סוכנות קטנה תוכלו למצוא לכם נתח במגרש של הגדולים, כי גם סוכנות קטנה תוכל לשווק את עצמה כסוכנות גדולה ורצינית, או לחלופין תוכלו למצוא את היתרון שלכם בתור חברה קטנה ולמצוא בזה את היתרונות שבחברות הגדולות לא קיימים, כמו חברת בוטיק עם מענה מהיר ותקשורת בין אישית עם חוויה משפחתית, זהו רק משהו קטן על קצה המזלג במציאת בידול נכון עסק שלכם.

אז מבין מאות או אלפי אתרים של חברות/סוכני ביטוח גם לכם יש מקום ולא רק מקום אלא תוכלו להיות מבין הגדולים בדיגיטל, אם רק תעשו את זה נכון.

אתרי אינטרנט

איך עושים את זה נכון בהליך בניית אתרים לחברות/סוכני ביטוח

אם אתם בעלי סוכנות או סוכני ביטוח ואתם בכול זאת לא רוצים להילחם על הפירורים חפשו חברה כזאת שתדע ליצור אלכם אתר עם אסטרטגיה ובידול משאר המתחרים אתר כזה יקנה לכם יתרון משמעותי בשונה מבניית אתר פשוט ויגרום לנתח מהשוק להפוך להיות שלכם ובלי שתתאמצו לקנות אותו כול פעם מחדש בצורה אגרסיבית.
אך זה ייתכן? זה פשוט, ברגע שאתם מבודלים וצועקים את הבידול שלכם באתר שלכם שהוא האיש שיווק שלכם בדיגיטל, קשה למתחרים להתחרות בכם מהסיבה שאתם נותנים משהו שהם לא נותנים, או יותר נכון צועקים את זה ומייחסים את היתרון הזה לעצמכם גם כאשר המתחרים נותנים את זה. קחו לדוגמא את רשת קופיקס שמכרה מוצרים ב 5שקלים, גם אם יש קיוסק לידם שמוכר במחיר שלהם את הלקוחות זה לא יעניין כי הם ממותגים כ 5 שקלים, וכך הם תופסים נתח מהשוק.

מהם הדברים שתבקשו לראות מחברת הבנייה

אז לפני שאתם סוגרים עם חברת בניית אתרים לחברות/סוכני ביטוח אתם מוכרחים לראות ולהתארגן על שלושה דברים קריטיים.
תיק עבודות – ראשית כול בקשו לראות את תיק העובדות של החברה על מנת שתוכלו להתרשם מסגנון העבודה חפשו מעבר לעיצוב אתרים לעסקים את האסטרטגיה של הבניה ונסו לראות האם אתם מתחברים לסגנון.
מחיר – נסו להגדיר לעצמכם טווח של מחיר עבור ההשקעה לבניית האתר מהסיבה שאתרים כיום יכולים להתחיל מסכום של 4,000 ₪ ועלולים להגיע גם עד 100,000 ₪ הגדרה של תקציב מראש תכוון אתכם פחות או יותר למה שמתאים לכם.
התחברות בין אישית – בשונה מהרבה תחומים אחרים תחום של בניית אתרים מצריך ממכם להיות חלק מהתהליך של בניית הקונספט, לכן אם אתם לא מרגישים התחברות עם בוני האתר וותרו מראש וחפשו חברה אחרת כי פשוט זה לא יעבוד ואתם לא תצאו מרוצים.

קול מדיה

אנחנו קול מדיה חברה המתמחה בבניית אתרים עם אסטרטגיה ובידול מוחלט אצלנו תיהנו מיתרון משמעותי שיקנה לכם אפשרות לתפוס נתח מהשוק, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר לשיחת אפיון מתנה בה נדבר על העסק שלכם וננסה יחד להתאים לו את האתר המושלם.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

קול מדיה

חברת קול מדיה המתמחה בבניית אתרים תבנה לכם אתר שיתאים בדיוק לעסק שלכם!

פוסטים אחרונים

רוצים להרים את העסק שלכם עם אתר מקצועי?

מזמינים אתכם לשיחת איפיון מתנה עלינו!
השאירו פרטים!

מעוניינים שנשוב אליכם? השאירו פרטים!

משאירים פרטים ונציג מטעמנו ישוב אליכם לשיחת איפיון מתנה.

רוצים הצעת מחיר מהירה?