לוגו אתר קול מדיה

בניית אתרים לחברות

בניית אתרים לחברות

בעידן הדיגיטלי, נוכחות אינטרנטית כבר לא נחשבת מותרות אלא חובה של ממש. בניית אתרים לחברות הוא בין הכלים השיווקיים החשובים ביותר לכל חברה, עסק או ארגון: קודם כל, מדובר בכרטיס הביקור של החברה, והוא פותח בפניה שלל הזדמנויות לפרסם את המותג שלה ולמצב אותו כמוביל בתחומו.
על ידי בניית אתר מקצועי לחברות, ניתן ליצור ערוצי תקשורת נוספים עבור הלקוחות שלכם: להעזר בטופס יצירת קשר, צ'אט חי או צ'אט בוט כדי לשפר את התקשורת עם הלקוחות.

בנוסף, על ידי יצירת אתר אינטרנט מבודל וייחודי, תוכלו להגדיל את הסבירות שתצליחו למשוך לקוחות פוטנציאליים, הן על ידי הופעה במנועי החיפוש והן על ידי חווית משתמש טובה שעושה חשק לעוד.
בניית אתרים לחברות המלווה בצוות בניית אתרים מקצועי, צריכה לכלול כמה וכמה מרכיבים כדי שהתוצאה תראה טוב ותגרום לגולשים להשאר באתר ולא לרצות לעבור הלאה למתחרים תוך מספר שניות. אילו פרמטרים הם החשובים ביותר בבניית אתרים עבור חברות? בכתבה הנוכחית נעמוד על חמישה מהם.

אתר אינטרנט

1 אפיון האתר השלב הראשון בהליך בניית אתרים לחברות

בשלב הראשוני יש צורך להגדיר במדויק את צרכי החברה ואת מטרות האתר ומהם "לגזור" את עמודי האתר, את השפה הגרפית-עיצובית ואת התוכן שיופיע באתר. במידה ומדובר בבניית אתר חנות, יש להגדיר את המערכות האמורות להתממשק לאתר על מנת לייעל את העבודה בכלל מערכות החברה.
בשלב זה מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית לבניית אתרים, על מנת לקבל הסבר על האופציות העומדות בפניכם להגדלת המכירות, טיפוח מועדון לקוחות, אופנים מומלצים לעידוד לקוחות ליצירת קשר, סידור התוכן באתר וכן הלאה.

2 עיצוב האתר

בעידן האינסטגרם והטיקטוק כשהכל הופך לויזואלי, ללקוחות הפוטנציאליים יש מספר שניות להחליט אם מתחשק להם לבקר באתר שלכם או לא. לעיצוב ולחווית המשתמש יש חלק משמעותי בשלב הזה: הוא צריך להיות מיוחד, עם צבעים תואמי מותג ועליו להכיל מרכיבים שונים שיגרמו לגולש לרצות לגלוש עוד ועוד.
הצוות שלנו בקול מדיה יודע לשלב בין רצון הלקוח לצרכים הויזואליים כדי לקבל תוצאה משביעת רצון.

3 נראות מצוינת בכל מכשיר

אחוז הכניסה לאתר ממכשירים ניידים כמו אייפדים, סמארטפונים או טאבלטים צבר תאוצה בשנים האחרונות, ולמעשה, הגלישה מהמכשירים הללו עומדת על כ-50% (!) מה שאומר שהאתר שלכם חייב להיות רספונסיבי, כלומר לא משנה מאיזה מכשיר יכנסו אליו, הוא צריך לספק את חווית הגלישה המיטבית.
כניסה ממכשיר נייד לא מותאם, גלישה שאינה נוחה דיה לגולשים או חוסר יכולת להתמצא באתר, עלולים לפגוע נואשות במוניטין של החברה.

4 תוכן איכותי

אתר האינטרנט הוא מקום המפגש הראשוני בין החברה לבין הלקוחות הפוטנציאלי. האתר צריך לשקף באופן המיטבי את ערכי החברה ומטרותיה, ולכן התוכן צריך להכתב בצורה שפונה לקהל היעד ובאופן נוח לקריאה.
באתר עליכם לכלול את כל המידע הרלוונטי על החברה שלכם: החזון וההסטוריה, המוצרים והשירותים, אנשי הצוות, פרויקטים אחרונים, מה הם היתרונות של החברה על פני המתחרים ועוד.

5 תשתית לקידום בגוגל

בניית האתר היא חשובה, כיון שהיא הבסיס לשיווק החברה ברשת, אך אי אפשר להסתפק רק בה. כל אתר אינטרנט, בפרט אתר אינטרנט של חברה גדולה, חייב להיות מקודם במנועי החיפוש וכמובן בגדולה שבהם הלא היא גוגל.
כבר בשלב הראשוני של בניית אתרים לחברות צריכה להתבצע מחשבה מקדימה על קידום האתר בגוגל.
יש אלמנטים שונים שחייבים להכלל בבנייה תקינה של האתר על מנת שיהיה מוכן לקידום כמו היררכיה נכונה של האתר, תגיות מטא, הטמעת תוסף Yoast באתר, הטמעת ביטויים רלוונטיים בדפי התוכן של האתר ועוד.

אתר מאובטח

מהי העלות של בניית אתרים לחברות?

עלות בניית האתר יכולה לנוע בין 3500-50,000 ₪ ואף יותר. טווח המחירים הוא רחב מאוד משום שכדי לבין את היקף העבודה ומה התקציב שיש להשקיע בבניית האתר, יש לאפיין את כל האלמנטים הדרושים באתר , ולהבין מהו זמן הפיתוח שידרש כדי להגיע לתוצר הסופי.
כך למשל, אין דומה אתר תדמית קטן לחברה בן 4 עמודים, לאתר גדול ומורכב עם עמודי תוכן רבים והתממשקות לסליקה. האחרון דורש זמן פיתוח אתר בוורדפרס אחר ורכיבים נוספים המוסיפים על המחיר ההתחלתי.

סוגי האתרים הפופולריים / איזה סוג אתר החברה שלכם צריכה?

ישנם שלל סוגי אתרים ברשת, וכדי שנוכל להפיח באתר שלכם רוח חיים, אנחנו צריכים להבין מה רוצים לבנות כלומר – מה סוג האתר שהחברה שלכם צריכה.
כמובן שלכל אחד מסוגי האתרים ניתן לבצע התאמות לפי צרכי החברה שלכם ואופן השימוש באתר.

אתר תדמית – אתר תדמית הוא הסוג הנפוץ והקלאסי של בניית אתר לחברות. כמעט כל חברה יכולה להסתפק באתר תדמית, גם אם היא חברת הייטק מבוססת או ארגון גדול עם אלפי עובדים. בניית אתר תדמית בנוי בדרך כלל מעמוד אודות המספר על העסק, הצוות ובעלי התפקידים, עמודים המסבירים על שירותי העסק, וכולל טפסי יצירת קשר ובלוג מאמרים לקידום תוכן בעל ערך ללקוח הקצה.

אתר מכירות – סוג נוסף של אתרים לחברות הם אתרי מכירות (מסחר אלקטרוני). בשנים האחרונות תרבות הצריכה באונליין התרחבה מאוד, והרבה אנשים מעדיפים לבצע את הקניות באונליין מאשר להגיע לחנות פיזית.
בניית אתר מכירות יכלול עמוד אודות, אופנים ליצירת קשר וכן תוספות שלא נמצאות בהקמת אתר תדמית כמו דפי מוצר מפורטים ואפשרות תשלום מאובטחת עם משלוח עד בית הלקוח. עמודים נוספים שיכולים להופיע באתר המכירות הוא בלוג מאמרים לקידום תכנים, עמודי תנאי שימוש ופרטיות ולעיתים גם מערכת משתמשים מאובטחת.

אתר קטלוגי – חברות עיצוב, צילום, אומנות, לייף סטייל או ריהוט יכולות להעזר באתר קטלוג הממחיש באופן איכותי את תיק העבודות הוויזואלי שלהן. רוב מבנה האתר הקטלוגי מבוסס על פוטרפוליו של בעלי העסק והוא מעוצב בצורה מיוחדת ויוצאת דופן.

רוצים להקים אתר מקצועי עבור החברה שלכם?

אם גם החברה שלכם שואפת לבנות אתר מקצועי, הצעד הראשון בדרך לשם הוא להרים אלינו טלפון.
רוצים לדעת יותר על תהליך בניית אתרים לחברות בחברת קוד מדיה? צרו קשר ונדבר 😊

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם:

קול מדיה

חברת קול מדיה המתמחה בבניית אתרים תבנה לכם אתר שיתאים בדיוק לעסק שלכם!

פוסטים אחרונים

רוצים להרים את העסק שלכם עם אתר מקצועי?

מזמינים אתכם לשיחת איפיון מתנה עלינו!
השאירו פרטים!

מעוניינים שנשוב אליכם? השאירו פרטים!

משאירים פרטים ונציג מטעמנו ישוב אליכם לשיחת איפיון מתנה.

Call Now Button