לוגו אתר קול מדיה

בניית אתרים לעסקים קטנים

אתר שיעצים את העסק שלך בדיגיטל במקסימום.

בניית אתרים לעסקים קטנים
אתר שמעצים את העסק שלכם

בניית אתרים לעסקים קטנים – שלב אחר שלב

יש לכם עסק קטן או שאתם שוקלים להקים אחד כזה?
אם כן, תצטרכו לבנות אתר כדי לקדם את העסק ולהתחבר ללקוחות חדשים. בניית אתר לעסק קטן הוא פרויקט לא קטן (: שכדאי לוודא שמנוהל בידיים טובות.
אם אתם טירונים בעולם העסקים, בניית אתר משלכם עלולה להראות מאתגרת, אך זה לא חייב להיות כך.

בכתבה הנוכחית נעבור על השלבים העיקריים בבניית אתרים לעסקים קטנים. החל מבחירת מטרת העל עבור האתר ועד להעלאת האתר לאוויר. לאחר קריאת המאמר אנחנו מאמינים שתוכלו לצאת לדרך עם מינימום פחדים וחששות.
מוכנים? בואו נתחיל.

אתר

לפני הכל - מה המטרה בבניית אתר לעסק קטן?

בכדי שתוכלו להכנס לתהליך ברגל ימין, יהיה עליכם לענות על השאלה הסופר חשובה- מהי מטרת בניית האתר? יש שלל סיבות בגללן בוחרים בעלי עסקים לבנות אתר עבור העסק שלהם:

יש מהם שרוצים לשפר את הנוכחות שלהם באונליין, יש כאלו שרוצים להקל על אופן יצירת הקשר של לקוחות קיימים ופוטנציאליים, יש שרוצים למכור מוצרים ושירותים אונליין, ואחרים רוצים להתקדם בתוצאות האורגניות במנועי החיפוש.
בכדי שהאתר אכן יענה על מטרות העסק, מומלץ להתמקד במטרה אחת שתלווה אתכם לאורך תהליך בניית האתר.
המטרה הזו תעמוד לנגד עיניכם מהרגע שתבחרו להקים את תשתית האתר ותהיה שם גם שחברת בניית האתרים תבצע עבורכם את כל העבודה בפועל.

בניית אתרים לעסקים קטנים : אפיון ומבנה האתר

כשם שבניית בית מתחילה ביצירת השלד הראשוני, כך גם בניית אתר מתחילה ביצירת "שלד" ראשוני לאתר, מעין אפיון המפרט את מבנה האתר, על כל דפיו וכפתוריו.
לא משנה באיזה תחום האתר שלכם יעסוק, הרעיון הוא ליצור אינטרקציה חיובית עם בית העסק ולייצר באתר חווית משתמש טובה וחלקה. מבנה אתר הגורם לחווית משתמש שלילית, יוביל לאחוזי נטישה גבוהים.
יחד עם חברה מקצועית לבניית אתרים, תוכלו להפיק תוכנית היררכית שתאפשר לגולשים לנווט באתר בצורה קלה.
בנוסף, קחו בחשבון שגולשים אוהבים לגלוש באתרים עם מבנה פשוט ומינימליסטי. לכן, אל תעמיסו על האתר שלכם עודף של תוכן, כפתורים ופופ-אפים. כמה שפחות הסחות דעת, ואתם בדרך למימוש המטרות שלכם.

כתובת קלה ונגישה לאתר : בחירת דומיין

כדי שתוכלו להתקדם בתהליך בניית אתרים לעסקים קטנים, יהיה עליכם לרכוש דומיין. הדומיין הוא למעשה כתובת ה-URL של האתר, שכל הגולשים יראו כאשר הם יבקרו באתר. הדומיין יהיה השם הבלעדי של האתר, והוא ייצג אותו ברחבי הרשת.
ההמלצה שלנו היא לבחור כתובת קלה ונגישה לגולשים שגם תאפיין את התחום הייחודי בו אתם עוסקים.
כך למשל, באתר של חברת וידאו גורו, המייצרת ומפיקה סרטוני תדמית ואנימציה, שם הדומיין הוא קליט וכולל בתוכו את שם העסק.

בניית אתרים

באיזו פלטפורמה כדאי לבנות את האתר?

כשמדובר על בניית אתרים לעסקים קטנים, ישראלים מעדיפים אחת משתי פלטפורמות עיקריות: Wix או WordPress.
מצד אחד Wix היא פלטפורמה נוחה מאוד לבניית אתרים, ולא חייבים להיות בונה אתרים מקצועי כדי להפיק אתר שעושה את העבודה. עם זאת, לWix יש לא מעט חסרונות, כשהעיקרי שבהם הוא שהנכס הדיגיטלי אינו שלכם, ובגלל שזו מערכת קוד סגור אין לכם שליטה על אלמנטים חשובים כמו הוספת פיצ'רים, מרכיבי קוד שונים או אחסון.
אנו בונים את אתרי הלקוחות שלנו בפלטפורמת וורדפרס, שמבחינתנו היא הבחירה המומלצת, יחד עם תוסף אלמנטור פרו המאפשר לבנות ולעצב את האתר בקלות.

עיצוב ובניית האתר

בשלב הבא נכנסים לעבודה מעצבי האתר, על פי התיאור והאפיון שתוכננו מראש תוכן עבורכם סקיצה עיצובית של האתר. בשלב הזה תוכלו סוף סוף לקבל רושם ויזואלי ראשוני על האתר. לאחר מכן, תתבצע בניית האתר בפועל – בניית מסד הנתונים, מערכת הניהול ויישום העיצוב על כל אחד מהאלמנטים של האתר.

5 דברים שכדאי לשים לב אליהם בעת בניית אתר לעסק

כאמור, תהליך בניית האתר מכיל מספר שלבים מרכזיים: מטרה, אפיון, מציאת דומיין ואחסון (עליו לא פירטנו בכתבה הנוכחית), עיצוב ובניית האתר ולאחר מכן השלב המרגש של עליה לרשת האינטרנט.
בעת בניית אתרים לעסקים קטנים, מומלץ לשים לב לאלמנטים הבאים:

אתר רספונסיבי – סטטיסטיקות מגלות כי רוב הגולשים שיבקרו באתר יגיעו אליו באמצעות הגלישה במכשיר הנייד, ולכן האתר שלכם חייב להיות מותאם לכל מכשיר, ולהבטיח חווית משתמש וגלישה חלקה ונוחה בכל רזולוציה.

חווית משתמש איכותית – בשלב עיצוב האתר יש ליצור היררכיה ברורה באתר ולאפשר לכל גולש המבקר בו למצוא מידע בצורה נוחה ולנווט את דרכו בקלות.

מערכת ניהול ידידותית – מומלץ לבנות אתר בפלטפורמה הכוללת מערכת ניהול תוכן ידידותית: כך תוכלו להוסיף בקלות דפי מוצר, פריטים לתיק העבודות, תכנים ועוד.
היכולת של בעלי עסקים לעדכן את האתר בעצמם, בלי להזדקק לשירות חיצוני, תחסוך כסף לעסק בטווח הארוך.

אבטחת האתר – פרט זה רלוונטי במיוחד כאשר אתם בהליך בניית אתר חנות. יש לשלב באתר פתרונות אבטחה מתאימים כדי לשדר אמינות ולספק תחושת בטחון לגולשים.

תשתית הכנה לקידום אורגני (SEO) – יש לבנות את האתר תוך התחשבות בנושא הקידום האורגני. מומלץ לוודא כי באתר מותקן תוסף
Yoast SEO(תוסף פופולרי בבניית אתרי וורדפרס המסייע להטמעת קידום אורגני באתר) וכי בוצעה אופטימיזציה לדפי האתר. כמו כן, יש לוודא כי המערכת מאפשרת להתחבר לכלי ניטור מתקדמים כמו Google Analytics.

לסיכום התהליך

אם הגעתם עד לכאן, שאפו על הרצינות. אנו מקווים שהמידע מעלה סיפק לכם ערך שישמש אתכם בקבלת החלטות בדרך לאתר החדש.
הצוות שלנו בקול מדיה בניית אתרים יוצר אתרי אינטרנט לעסקים קטנים וגדולים, שיעניקו לכם בידול בתוך התחרות ההולכת וגדלה בזירה הדיגיטלית.
אנו מעניקים לכם שיחת אפיון במתנה, בה נוכל יחד להבין מה מהות העסק שלכם וליצור אתר עם בידול אמיתי שיקנה לכם יתרון בעולם הדיגיטלי.

אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונשוב אליכם.

תיק עבודות

קול מדיה מזמינה אתכם להתרשם מתיק העבודות של חברתנו בקישור הבא.

רוצים הצעת מחיר מהירה?