אם אתם לא מעוניינים ליצור לידים נוספים, להגיע לקהלים מכל רחבי העולם או להמיר גולשים ללקוחות משלמים, אתם מוזמנים לדלג על הכתבה הזו ולעיין בשאר דפי האתר.
לאלו שכן רוצים לגלות איך עושים זאת, המשיכו לקרוא וגלו מה הערך של בניית אתר לעסק בשנת 2022.
כל עסק כיום זקוק לנוכחות דיגיטלית, נקודה.
המציאות היא שאין דרך להשיג נוכחות דיגיטלית איכותית ללא אתר אינטרנט:
גם אם לעסק שלכם יש דף פעיל בפייסבוק או באינסטגרם, והפרסום מתגלגל מפה לאוזן ומביא לקוחות חדשים, הדרך היחידה בה יוכלו הגולשים למצוא אותו במנועי החיפוש השונים היא רק באמצעות אתר פעיל.
עם זאת, יש לקחת בחשבון שבניית אתרים לעסקים ללא תכנון איכותי לא תביא אותו רחוק.
בכתבה הנוכחית בחרנו להציג לפניכם את 6 השלבים החשובים ביותר בבניית אתר , ותוך כדי לענות על כמה מהשאלות החשובות ביותר שבעלי עסקים נתקלים בהם בבואם לבנות אתר חדש:
מה השלב הראשון בבניית אתר?
באיזו פלטפורמה כדאי לבנות את האתר?
איך מוצאים צוות איכותי?
האם האתר מותאם למכשירים ניידים?
מה קורה לאחר פרסום האתר?
כיצד ניתן לוודא שגוגל והגולשים רואים את האתר שלי?
בואו נצלול פנימה!
אתר תדמית הוא האבטיפוס הקלאסי של נוכחות דיגיטלית ברשת.
מדובר בדף אחד נגלל או מספר דפים המציגים את העסק או המוצר שלכם בצורה מושכת ואטרקטיבית. לרוב אתר כזה כולל מספר דפים עיקריים, או דף אחד נגלל שמורכב ממספר חלקים:
עמוד ראשי – בו מציגים את המוצר או את העסק, מסיבירים מה השירותים שהעסק מעניק ומבהירים ללקוח הפוטנציאלי למה כדאי ללקוח לעבוד איתכם.
עמוד אודות – חלק חשוב באתר הוא פרופיל החברה או האודות, שמסביר על החזון של העסק, הצוות, הניסיון שלו וכדומה.
עמוד שירותים – בעמוד זה יציג בעל העסק את סוג השירותים שהוא מציע, מה ההבדלים ביניהם ולאיזה קהל כל אחד מהם מתאים. אם למשל, אני משווק בלינקדאין ובניתי אתר תדמית, אוכל ליצור דף שירותים עם מספר רובריקות: בניית אסטרטגיה בלינקדאין, קידום ממומן, הדרכות ללקוחות ועוד.
עמודים אופציונליים נוספים – עמוד פורטפוליו (הכולל פרויקטים ועבודות שביצעתם), עמוד מוצרים, המלצות של לקוחות מרוצים ועוד.
מומלץ ליצור עמודי תוכן נוספים של תקנון אתר ומדיניות פרטיות בעזרת עו"ד ולהכניס אותם לאתר.
הרבה מאוד בעלי עסקים, רגילים לשקוע בתוך העשיה המקצועית שלהם, ולשכוח לבסס את העסק שלהם עצמם כאוטוריטה. מכל בעל עסק כיום נדרש להשקיע ברושם שהוא מותיר אצל הלקוחות ולבנות תדמית טובה ומדויקת.
לשם כך, אין טוב מבניית אתר תדמית איכותי.
כשחברה מקצועית לבניית אתרים מתחילה ליצור אתר אינטרנט חדש, היא נעזרת בתרשים אפיון שמסייע ללקוחות לקבל סקירה כללית על האופן בו האתר יעבוד.
שלב האפיון הראשוני של האתר הוא השלב החשוב ביותר, בו מתכננים את מסכי האתר בדסקטופ ובמחשבים הניידים, ויוצרים יחד שלד ראשוני עבור האתר.
בשלב זה הלקוח יוכל לצפות במיקום הכפתורים, השפה הגרפית שעתידה להופיע באתר, צורת התפריט, ההיררכיה באתר ועוד.
אנו ממליצים בחום על בניית אתר וורדפרס, מערכת ניהול התוכן הפופולרית. וורדפרס היא מערכת קוד פתוח, שמגיעה עם מערכת ניהול תוכן מובנית.
בניית אתר חנות או בניית אתר מכירות ואפילו תדמיתי באמצעות וורדפרס מאפשרת לכם לנהל את האתר בעצמכם ולבצע בו שינויים, מבלי להיות תלויים בצוות הפיתוח עבור כל פעולה קטנה. בנוסף, ניתן להוסיף ולהוריד תוספים שונים בכל עת ובכך להתאים את האתר לצרכים המשתנים שלכם.
מציאת חברת בניית אתרים מומלצת היא לא עניין של מה בכך. החברה שתבחרו תהיה אמונה על האחסון, הבניה, העיצוב ולעיתים גם התחזוקה המתמשכת של האתר לאורך שנים. ניתן לחשוב עליה כעל שותף עסקי שהולך לרוץ אתכם למרחקים ארוכים.
כדי למצוא צוות איכותי, בדקו כמה ניסיון יש לחברה בעולם הרחב של בניית האתרים: האם זו חברה מבוססת או חדשה? האם יש להם ניסיון בעולם התוכן שלכם? האם הם בנו בעבר אתרים הדומים לאתר בו אתם מעוניינים?
מבט מעמיק על אתרים קיימים שהחברה יצרה היא דרך נפלאה ללמוד על יכולותיה ועל טיב השירות שהיא מציעה.
התשובה הקצרה לסעיף הזה היא: חשוב מאוד לוודא שהאתר מותאם לכל מכשיר, אך אם נעמיק יותר-
לא משנה באיזו דרך תבחרו לבנות את האתר שלכם, זכרו שמנוע החיפוש גוגל מדרג ומאנדקס אתרים על סמך הנראות שלהם בנייד. לכן, כאשר בונים אתר חדש לעסק, צריך לוודא שהוא רספונסיבי לנייד כאשר המשמעות היא שניתן להשתמש בו בקלות בסמאטרפון, וממשק המשתמש עדיין נראה חד ומקצועי מכל מכשיר, בכל רזולוציה ובכל אחד מחלקי האתר.
אתר ידידותי לנייד, יכול להיות בכמה דרגות, מהדרגה הבסיסית ועד לדרגה הגבוהה ביותר (המומלצת):
התאמה בסיסית – כל אתר צריך להיות מותאם למובייל, כלומר ניתן לגלוש בו גם במכשיר סלולרי והוא מסתגל לתצוגה הניידת מבלי לאבד תכונות עיקריות.
אקסטרה – לא רק שגולשים מהנייד יכולים לצפות באתר במכשירים הניידים שלהם, אלא שממשק המשתמש עדיין יפה ופונקציונלי.
רספונסיביות מלאה– האתר עובד פיקס בכל מכשיר נייד, הוא נראה טוב וזמן הטעינה שלו מהיר.
אתרי אינטרנט הם כמו צמחים – הם זקוקים לטיפול ותשומת לב, עציץ חדש, דשן וחומרי הדברה. באופן דומה, אתר התדמית זקוק לתחזוקה, עדכונים עבור התכונות והעיצובים המרכזיים שלו, ושדרוגים חדשים כדי לעמוד בקצב המהיר של השינויים הטכנולוגיים.
גם לאחר פרסום האתר, תצטרכו לעדכן מעת לעת את שירותי ה-Hosting ואף לשדרג אותם. בנוסף, שקלו לקבוע עם חברת בניית האתרים ריטיינר של תחזוקה חודשית הכולל טיפול בתקלות, באגים, קישורים שבורים עדכוני תוכן ועיצוב ועוד. כך תוכלו לקום כל בוקר בידיעה ברורה שהאתר שלכם עובד פיקס בכל מצב.
בשלב הסופי של בניית האתר עבור העסק, זכרו לבצע אופטימיזציה של האתר – גם בשלב הפיתוח וגם לאחריו – מנקודת מבט של SEO , כך שגולשים ומנועי חיפוש יוכלו למצוא אותו בקלות.
אנחנו בקול מדיה מלווים אתכם לאורך כל הדרך: החל משלב ההכרות ואפיון האתר, דרך עיצוב חווית המשתמש והפיתוח וכלה בשירותי קידום האתר לאחר עליית האתר לאוויר.
אנחנו כאן כדי לסייע לכם להקים וליצור אתר שיענה על דרישות ומטרות העסק.
רוצים להקים אתר? דברו איתנו.
קול מדיה חברה המתמחה בבניית אתרים מכל הסוגים.