לוגו אתר קול מדיה

בניית אתר קטלוג

בניית אתר קטלוג

עולם בניית האתרים הוא עצום ורחב וכולל מגוון רחב של תצורות לבניה, לשימוש עבור צרכים שונים של בעלי עסקים.
אחת התצורות הנפוצות והיעילות ביותר של העברת תוכן דיגיטלי הוא באמצעות בניית אתר קטלוג. אם המוצרים שלכם הם ויזואליים, מומלץ לבנות אתר קטלוגי המאפשר צפייה ישירה במוצרי העסק.
כך למשל, אתר איקאה המוכר לכולנו, הוא אינו אתר חנות המאפשר רכישה, אלא אתר קטלוגי המכיל תצוגה מפורטת של מוצרי החברה.
צוות קול מדיה ידאג ליצור עבורכם אתר קטלוגי מפורט שיאפשר לכם להציג מוצרים, תמונות ותוכן המותאמים אישית לצרכי העסק שלכם.
אז מה ההבדל בין אתר מכירות לאתר קטלוגי? ומה הם היתרונות הייחודיים של אתר הנבנה כקטלוג? במאמר הנוכחי ננסה לענות על כל השאלות החשובות.

אתר קטלוג

מה ההבדל בין אתר חנות לאתר קטלוג

אז מה, אתר קטלוגי זה לא אתר חנות? מה ההבדל בין השניים? רבים מתבלבלים בין חנות וירטואלית לאתר קטלוגי. ההבדל המהותי בין שני סוגי האתרים נעוץ במטרת האתר.
בעוד חנות אינטרנטית מיועדת למכירת מוצרים עם מערכת סליקה, אתר קטלוגי מאפשר ללקוח לקבל תצוגה מקדימה של המוצרים כדי למשוך קונים פוטנציאלים ולהשאיר פרטים לצורך המשך התקשרות עם בית העסק. אין בו אפשרות לרכישה ישירה, והוא לא מחובר למערכת סליקה.

בניית אתר קטלוג מאפשרת לכם לאסוף את פרטי הגולשים המתעניינים במוצרים ובשירותים שלכם ולהשתמש בהם כ"לידים" עם כל היתרונות שבהם.

כך למשל: באתר איקאה נוכל לצפות בכל אחד מהמוצרים ברמת שם, תמונה, מידות, תיאור ואף מחיר אם קיים. ניתן לנווט בקטלוג בקלות ולאתר מוצרים לפי קטגוריית המוצר והשם שלו. לאחר התעניינות במוצר, נוכל למלא פרטים לצורך רכישה עתידית.

באילו אלמנטים כדאי להשתמש כדי להפוך את האתר לאיכותי יותר?

חשוב לזכור שהאתר הקטלוגי שלכם הוא תצוגת ראווה של המוצרים והשירותים שלכם, לכן עליו להכיל את המידע החיוני ביותר על כל אחד מהם, כגון:

  • תיאור המוצר
  • מחיר סופי והנחות אם ישנן
  • תמונות וסרטונים באיכות גבוהה
  • קודי מוצר או שמות של דגמים
  • מאפיינים או מפרטים של כל מוצר
  • זמינות המוצר
  • קטגוריה מפולחת לסיווג כל אחד מהמוצרים, כדי שהלקוחות יגיעו למבוקשם ללא טרחה או מאמץ
  • הציגו את המוצרים החדשים ואת המוצרים הקרובים למוצר שהלקוח התעניין בו 
  • הקצו מקום מיוחד לרבי המכר

4 יתרונות בולטים של בניית אתר קטלוג

#1 שיפור תדמית המותג

דמיינו שהגעתם לחנות כדי לקנות מכנסי ג'ינס. אהבתם את מה שהציג לכם איש המכירות, אך תרצו לראות את מכנסי החלומות שלכם בכמה גוונים שונים.
האם תסתפקו בהבטחה של איש המכירות שיש כמה דגמים של ג'ינסים דומים? או שתרצו לראות את העיצוב לנגד עיניכם? אנחנו מנחשים את התשובה…
תוכלו להציג כמה דגמים של המוצרים שלכם באתר הקטלוג, ואף להשתמש בחלק מהם בחנות הפיזית כדי לעודד לקוחות לקבל החלטות מהירות.
המצאות של הקטלוג בחנות הפיזית תעניק לו יתרון תחרותי מהאספקט של חווית הלקוח.

#2 גישה למוצרים 24/7

היתרון הגדול בבנית אתר קטלוג שאינו קיים בקטלוג פיזי או חוברת נייר הוא הגישה הבלתי מוגבלת למוצרים.
הזמן של הלידים הפוטנציאליים לא תמיד תואם ומסונכרן עם זמני הפתיחה של החנות.
באתר הקטלוג הם מוזמנים להביט מתי שרק ירצו ולהשאיר פרטים כדי לבצע הזמנה. כך העסק שלכם זמין 24/7 כמעט ללא מאמץ.

#3 קל יותר למכור בהמשך

מה המטרה הסופית של תפעול העסק? להרוויח כמובן. כדי שהעסק יצליח לעמוד ביעדים, עליכם להתאמץ להפוך לקוחות מתעניינים ללידים, ולידים ללקוחות משלמים.
איך תוכלו לעשות זאת מבלי להכיר את הלקוחות ואת הרגלי הרכישה שלהם?
למרבה המזל, אתר קטלוגי יוכל לסייע לכם לקבל הצצה קרובה על תחומי העניין של הלקוחות שלכם, ללמוד על הרגלי הצריכה שלהם, העדפותיהם או התדירות שבה הם רוכשים את המוצרים.

כך תוכלו להחליט על הפופולריות של המותג והמוצרים הספציפיים שלכם. תדעו באילו תחומים כדאי להשקיע וכיצד לעורר עניין בקהל לרכוש שוב. וזו, אולי, הסיבה המשכנעת ביותר להשתמש בקטלוג מוצרים דיגיטלי עבור כל עסק באשר הוא.

עדכון קל ונוח

אם העסק שלכם נעזר בקטלוג פיזי, אנחנו די בטוחים שאתם יודעים שביצוע שינויים הוא תהליך יקר ולא כל כך נוח. 

אפילו שינוי קטן בעקבות עדכון במחיר יכול לגרור טרחה רבה.

לא משנה מהי הסיבה, בדרך כלל יהיה עליכם להדפיס מחדש או ליידע את הלקוחות שלכם באופן אישי בטלפון או בדוא"ל לגבי העדכונים.

עם קטלוג דיגיטלי, עדכון מידע מוצר, תמונות, מחירים או כל דבר אחר שתרצו לשנות הוא פשוט, קל, מהיר, והכי חשוב מתבצע בזמן אמת.

תהליך בניית אתר קטלוג אצלנו בקול מדיה

בניית אתר קטלוגי איכותי מצריך מחקר מעמיק על העסק והכרות עם המוצרים והשירותים שלכם.
אנו מאפיינים את האתר בהתאם לצרכים שלכם, ממשיכים בעיצוב ממשק המשתמש ורושמים לעצמנו הערות חשובות: מה היקף הזנת התכנים, האם האתר יוצג בשפות נוספות מלבד השפה העברית, האם נדרשת עבודת קופירייטינג עבור המוצרים ועוד.
לבסוף, האתר עולה לאויר ואתם נהנים מאתר קטלוגי מקצועי בסטנדרט גבוה במיוחד ובמחיר משתלם.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מותאמת אישית, מוזמנים ליצור קשר.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

קול מדיה

חברת קול מדיה המתמחה בבניית אתרים תבנה לכם אתר שיתאים בדיוק לעסק שלכם!

פוסטים אחרונים

רוצים להרים את העסק שלכם עם אתר מקצועי?

מזמינים אתכם לשיחת איפיון מתנה עלינו!
השאירו פרטים!

מעוניינים שנשוב אליכם? השאירו פרטים!

משאירים פרטים ונציג מטעמנו ישוב אליכם לשיחת איפיון מתנה.

רוצים הצעת מחיר מהירה?